Hevige, zinderende veranderingen 



Vandaag even een kleine aankondiging!

Mijn website gaat de komende tijd vernieuwd worden. Dit weekend stap ik over op eigen hosting. Dit houdt in dat mijn blog voortaan standaard en alleen te vinden zal zijn via http://www.aniekebarth.nl. Nu bestaat dat domein ook al, maar word je doorverwezen naar mijn WordPressdomein. 

Omdat ik deze verandering doorvoer, kan het zijn dat het volgen van mijn blog niet meer helemaal goed gaat. Als je via e-mail op mij geabonneerd bent, controleer maandag even of je dat nog bent. Maandag plaats ik een blogberichtje, als je dat in je inbox krijgt is het allemaal goed gegaan, zo niet: abonneer je opnieuw, als je wilt!

Als het goed is, gaat het volgen via WordPress en Bloglovin’ wel goed. 

Ik zal mijn uiterste best doen om ervoor te zorgen dat alles soepeltjes verloopt! Als mijn blog een beetje moeilijk doet, dan weet je hoe het komt. 

Tot maandag!

3 thoughts on “Hevige, zinderende veranderingen 

Reageer

