Nieuw blog: Photofoundation

Schermafbeelding 2015-02-20 om 22.37.30Hoi! Vandaag wil ik jullie graag wijzen op een nieuw blog dat ik samen met Tobias heb aangemaakt! Zoals jullie weten fotografeert Tobias heel graag en zoals jullie niet weten houd ik mij best wel eens bezig met make-up. We besloten onze krachten te bundelen en hebben Photofoundation opgericht!

Wat je op Photofoundation zal vinden? Behoorlijk creatieve uitspattingen wat betreft make-up op een supermooie manier vastgelegd door Tobias!

PhotoFoundation

Ik zou zeggen, neem vooral een kijkje, er zit nog veel meer leuks aan te komen. Als het je bevalt, volg ons dan vooral! Dat vinden we alleen maar leuk.

3 thoughts on “Nieuw blog: Photofoundation

  1. Wat ontzettend stoere foto’s. Ik ga zeker een kijkje nemen. Ik heb je trouwens genomineerd voor de LIebster Award, als je wilt mag je de vragen invullen maar niks is verplicht.

Reageer

