Vulpenset van Online Germany

Voor kerst kreeg ik een onwijs leuk cadeautje: een vulpenset van Online Germany! Graag wilde ik dit nieuwigheidje vandaag aan jullie laten zien.

_DSC5666

Ik vertel er vast bij dat ik erbij was toen het cadeautje voor me werd uitgezocht. Ik ben nu eenmaal iemand die niet erg gecharmeerd is van verrassingen. Laat ik dus maar vertellen waarom ik deze set graag wilde.

Om te beginnen: de vulpen ziet er heel vrolijk uit! Ik ben dol op kleur en zie dat het liefst zoveel mogelijk en zo helder mogelijk. Deze pen viel direct in de smaak, het fuchsia van de huls met de blauwe lijntjes in combinatie met de blauwe dop met een gekleurd hartje is gewoon helemaal top. Ik vond sowieso dat Online Germany buitengewoon veel keus heeft in kleuren, patronen, stijlen en soorten.

Wanneer ik dan een mooi uitziende pen had gevonden, kon ik ook nog eens kiezen tussen verschillende punten. Online Germany geeft je een keuze uit normale vulpenpunten, rollerballs (zowel als vulpen als ‘gewone’ inkt), calligrafeerpunten in verschillende maten en dat ook nog eens voor zowel links- als rechtshandigen! Ik koos uiteindelijk voor een vulpenset met een normale punt, een rollerball en een calligrafeerpunt.

De pen schrijft erg fijn, alle punten hebben een rubberen greep en ze glijden goed over het papier.

_DSC5672

De pennen van dit merk zijn in Nederland verkrijgbaar bij V&D. Bij de kassa bleek de prijs voor deze set flink lager dan op het prijskaartje stond, dus het zou zomaar kunnen zijn dat de sets misschien uit het assortiment gaan. Desalniettemin is het zeker de moeite waard om te kijken bij deze vulpennen, misschien kun je nog wel voor weinig zo’n set op de kop tikken!

_DSC5675

Zijn jullie ook zo dol op schrijfwaar?

6 thoughts on “Vulpenset van Online Germany

    • Dat ben ik nog wel van plan ja! Had er alleen totaal niet bij stilgestaan dat dit de ultieme gelegenheid was. Maar… Binnenkort is er iets leuks op komst hoor! ;€

Reageer

