Oorverdovende stilte – Wat is het aan de hand, Anieke?

De titel van deze blogpost is misschien ietwat overdreven, maar het is wel een feit dat ik nu al een tijdje niets meer heb geplaatst (na grondig onderzoek blijkt dat het welgeteld negen dagen niet meer op de ‘publiceer’-knop heb gedrukt).

bloemetje

Het plan dat ik in februari had om elke week een Woord van de Week te plaatsen om de blogroutine er wat in te houden, lijkt nu haast te gaan falen, en eerlijk gezegd moet ik toegeven dat ik het nog lastig begin te vinden om ze te schrijven. Niet dat ik woorden plotsklaps niet meer leuk vind, maar meer omdat ik het gevoel heb dat alle berichten in die rubriek een beetje hetzelfde zijn. Misschien ligt het aan mij en ervaren jullie het helemaal niet zo, maar als een gevoel je eenmaal bekruipt is het soms lastig om je er van weg te worstelen :)

Wat ook niet echt heeft bijgedragen aan de blogroutine is dat ik verhuisd ben, ik nu samenwoon met the boyfriend en dat mijn leven er nu dus wat anders uit ziet. Ik zit echt bijster weinig met mijn laptop op schoot, en eigenlijk bevalt mij dat meer dan uitstekend. Daarbij is het ook nog eens vakantie en werkt het weer heel erg mee, dus ik ben vooral veel leuke dingen aan het doen en pret aan het maken. Wederom bevalt mij dat meer dan uitstekend!

Maar Anieke, wat ga je nu doen?

Ik ga de komende vakantieperiode vooral door met leuke dingen doen, maar daarvan zul je toch wel geregeld iets terugvinden alhier. Ik zit te denken aan recepten, knutselfrutsels, misschien een boekrecensie hier en daar en verder willekeurige dingen. Omdat het ook vakantie is zitten veel mensen minder naar schermen te staren en dus is wat minder geblog niet een al te groot gemis (neem ik aan).

Wat ik nog wel even wilde delen, is twee foto’s die mijn vriend van mij heeft gemaakt. Nu we samenwonen ben ik natuurlijk geregeld slachtoffer van de nodige fotoshoots in zijn zelfgeknutselde studio. Kijk mee!

10329678_10201344207566258_519124831508384112_o

10515318_10201428418591481_7514012923924346413_o

Als je op een van de foto’s klikt ga je naar de website van Tobias, waar je nog meer foto’s ziet!

Daag!

4 thoughts on “Oorverdovende stilte – Wat is het aan de hand, Anieke?

  1. Ghèh, radiostilte indeed! En zolang het maar voornamelijk een opgestoken duim is die aan de hand is, is het prima! En wat plogjes hier en daar van knutsels en frutsels lijkt me zalig! (:

  2. Bloggen moet vooral leuk en zinvol zijn voor jezelf. Dus ga vooral geen dingen schrijven omdat het ”moet”. Je hebt een heel erg leuk blog en leuke rubrieken. Ik blijf hoe dan ook lezen en ik zou er geen punt van maken als het Woord van de Week een keer een weekje of wat overslaat. Fijne vakantie.

Reageer

