Woord van de Week #15: Geslaagd!

Woord van de Week

Ondanks de drukte van de verhuizing die gaande is, toch nog een Woord van de Week, deze week. Het luidt ‘geslaagd’, en niet zonder reden: afgelopen donderdag kreeg ik te horen dat ik geslaagd ben voor mijn examens. Joechei!

wpid-dsc_0140-1.jpg

Ik neem aan dat jullie hiermee voldoende geïnformeerd zijn over de reden van het gebrek aan een groot Woord van de Week! Ik ga nog meer dozen uitpakken!

Voor de geïnteresseerden: in begin eind augustus met een opleiding tot Leraar Nederlands. Ik kijk er verrekte veel naar uit! Nogmaals joechei!

Tot volgende week! Woorden nomineren kan altijd, doe dat in de reacties!

6 thoughts on “Woord van de Week #15: Geslaagd!

Reageer

