Dingetje op Dinsdag – zitten op je boekenkast

Toen ik laatst met een goede vriendin door de stad wandelde, doken we vanzelfsprekend de boekhandel in. Dat is wat mij betreft altijd nodig bij een stadsbezoek, dus moest zij in dit geval uiteraard mee naar binnen. Zonder al teveel tegenstribbelen kwam ze achter me aan, gelukkig.
Goed, wij sneupten in deze winkel alwaar wij het volgende object aantroffen:

image

Dit is een foto van de achterkant van een pakket dat je zelf in elkaar kan zetten, met als eindresultaat een krukje dat eruit ziet als een boekenkast.
Het woord ‘watertanden’ is in deze situatie niet helemaal accuraat, maar ik heb toch zeker een tijdje met glinsterende oogjes gestaan. Want hoe ontzettend leuk ziet dit eruit? Je kunt als het ware op een boekenkast zitten. Leuk!

Uiteindelijk viel het besluit om het ding niet aan te schaffen, in een bui van ‘dit kunnen we zelf ook maken’. (De verdere tocht door de stad bleef in die sfeer, met als gevolg een hoop foto’s van dingen die we nog willen naknutselen.)

3 thoughts on “Dingetje op Dinsdag – zitten op je boekenkast

  1. Oe, geniaal! Ik heb ze weleens in de boekwinkel zien staan. Ik denk dat ik het meer als bijzettafel zou gebruiken dan dat ik er echt op zou zitten. ^.^

Reageer

