postisveelleuker.nl

_DSC5558

Een paar dagen terug kreeg ik een pakketje in de brievenbus, met daarin de bestelling die ik had geplaatst bij postisveelleuker.nl: een webwinkel die ik kort geleden heb ontdekt en waar ik na even rondgeneusd te hebben direct wat kocht. Ik wil jullie nu graag laten zien waar ik voor heb gekozen.

Mijn poststuk bevatte drie dingen: een horloge, een armbandje en een sleutelhanger. Allereerst het horloge:_DSC5544

Op de website van postisveelleuker wordt dit horloge simpelweg ‘horloge met gevlochten bandje’ genoemd. Wat ik leuk vond aan dit klokje is allereerst het uurwerkje waar de getallen uit zijn gehouwen. Het ziet er organisch uit en dat vind ik erg mooi. Het bandje bestaat uit touw en (nep)leer, wat afwisselend door elkaar is gevlochten. Het geeft het horloge een stoere uitstraling die toch ook lief is door het vlechtwerk. In combinatie met het uurwerk, dat overigens is gemaakt van roestvrij staal, vind ik het horloge helemaal fantastisch!

_DSC5580

Het tweede wat ik uitzocht is dit armbandje, ‘Turtles’ genaamd. Jullie zullen vast begrijpen dat ik helemaal viel voor deze schattige schildpadjes. Het zijn er vier en ze zitten om een wit, gevlochten bandje. Elke keer als ik weer naar het bandje kijk word ik blij. Een goede aankoop, dus!

_DSC5548

En dan als laatste deze sleutelhanger. Deze was toevallig net in de sale op de website en omdat ik deze levensboom heel mooi vond, wilde ik hem graag hebben. Ik weet nu ook al waar ik hem aan ga hangen: begin juni ga ik verhuizen en dan krijg ik natuurlijk een nieuwe huissleutel. Deze ‘levensboom sleutelhanger’ kan ik daar mooi aan hangen. Aan de sleutelhanger zit ook nog een haakje voor het muntje voor de boodschappenkar. Handig handig!

Leuk allemaal, nietwaar? Postisveelleuker.nl is een erg leuke site die gemakkelijk te gebruiken is. En hoewel ik normaal gesproken helemaal niet zo van de sieraden ben, verkoopt deze website toch dingen die ik erg leuk vind!

De bestelling had ik de dag nadat ik hem geplaatst had binnen, in een envelop. En inderdaad: post is veel leuker ;).

Wat vinden jullie van postisveelleuker.nl?

Foto’s: Tobias Putman

2 thoughts on “postisveelleuker.nl

Reageer

