Examenmotivatie

Ik kan het niet laten, toch weer een (klein) blogje. Een pauze tussen het leren door moet kunnen, en daarbij gaat deze blogpost ook nog eens over examens, dus ik vind dat het mag. Vandaag een lijstje van dingen die mij motiveren om te leren voor mijn examens!

  • Verse werkspulletjes: een nieuw collegeblok, een nieuwe fijne pen, een schoon en leeg bureau, nieuwe en mooie dingen geven mij een soort rust in mijn hoofd en een bepaalde kriebel om ze te gebruiken. Erg handig, als er examens voor de deur staan.
  • Een overzichtelijke planning: al heeft het lang geduurd voor ik die klaar had. Plannen heb ik altijd moeilijk gevonden maar nu, precies op tijd, is het me gelukt er eentje te maken die niet alleen haalbaar is, maar ook verstandig ingedeeld.
  • Het idee dat het eigenlijk gewoon grote toetsen zijn. En dat ik alle stof al eens heb gehad. Weten dat ik niets nieuws zal tegenkomen is echt fijn.
  • Mijn omgeving: iedereen is erg lief en ik word aan alle kanten vrijgelaten om lekker mijn eigen gang te kunnen gaan. Fijn! Ook helpt het dat er meer mensen in mij geloven dan alleen ikzelf ;)
  • Een diploma: altijd handig.

Maar ieh, wat is het spannend. Over negen dagen, op 12 mei heb ik mijn eerste examen al. Spannend! Nu weer aan de slag (yes, nieuwe werkspulletjes op een fijn bureau en ik loop voor op de planning!)

Doei! :D

7 thoughts on “Examenmotivatie

  1. Hee Aniek, de laatste puntjes op de i voor het maandag van start gaat! Heel veel succes meid! Ik ga je blog eens even doorspitten! Super leuk!! :D xxx Charlot

Reageer

