En dan nu… Examens

Zoals jullie laatst al konden lezen in dit blogje zitten voor mij de examens eraan te komen en dus gaat mijn aandacht de komende weken vooral gericht zijn op leren en oefenen en hopelijk niet op al te veel gestress. Voor nu dus even een kleine mededeling:

Verwacht niet al te veel van mijn blog de komende tijd! Misschien verschijnt er eens een Dingetje op Dinsdag, maar het Woord van de Week leg ik even stil en andere grotere artikelen kunnen jullie ook wel vergeten. Hopelijk kunnen jullie even zonder mij en zo niet, dan wens ik jullie buitengewoon veel sterkte.

:)

Tot na de examens!

P1050272

(Een luid hoera voor het gebrek aan wiskunde!)

11 thoughts on “En dan nu… Examens

Reageer

