Dingetje op Dinsdag – Where the magic happens

bureau

Als schrijffanaat is je bureau natuurlijk de plek waar het allemaal gebeurt. Daarom was het ook zo gek dat ik een heel lange tijd geen in mijn kamer heb gehad. Nu gelukkig wel weer! Afgelopen weekend heb ik deze van de garage naar mijn kamer verhuist en o, wat ben ik blij. Het is een geweldig bureau en erg handig, met name omdat het werkblad schuin kan worden gezet waardoor je een lekkere werkhouding kunt aannemen.

Van boven naar beneden een korte toelichting bij de spulletjes:
Bovenaan zie je vlaggetjes hangen. Deze zaten een keer bij de Happinez en er staan mooie tekstjes op.
Daaronder zie je een houten balkje waar ik vanalles aan heb hangen: Links een spiegel, daarnaast een klein krijtbordje met een blije leus en daarnaast het leukste uurwerk dat ik ooit heb gehad: de blauwe uil! Hij kwispelt met zijn staartje als de klok loopt.
Dan, op mijn werkblad, helemaal links achterin mijn confetti-apparaat (een perforator dus) mijn laptop, een boeddha die ik van een vriendin kreeg, een kerstbeker die gewoon erg lekker drinkt en een lampwekker die overal zijn licht over laat schijnen.
In het bovenste laatje dat onder het bureau hangt liggen pennen, scharen, potloden en frutseltjes, in de la eronder liggen momenteel een hoop examenbundels en andere examengerelateerde objecten.
Daaronder (dat zie je alleen niet op de foto) zit een klein vakje dat je op slot kunt doen, en daarin bewaar ik mijn dagboekje. Niet heel spannend, want de sleutel zit er standaard in, maar toch leuk.

Je ziet, ik ben erg blij en kan nu lekker op mijn eigen kamertje mijn examens voorbereiden en schrijven en bloggen en dat soort activiteiten doen.

:)

3 thoughts on “Dingetje op Dinsdag – Where the magic happens

  1. Hieeh, pure vetheid zoals ik al had gezegd! Maar weet je wat me nu pas opvalt? Dat er een eutepeuterig klein stukje tape recht boven het bureau hangt. Nu ben ik eigenlijk best benieuwd naar wat erop staat. =P

Reageer

