Brief van de Duivel

Ik bedoel het allemaal zo gek nog niet,
Ik ben gewoon op zoek naar vrienden.
Ik heb alleen de pech
Dat hij die jullie allen volgen
Mij alleen de onaardige mensen stuurt.
Maar geloof me, ik heb het hier echt leuk ingericht
Het is gezellig en lekker warm
En iedereen is welkom
Ook lieve mensen, graag zelfs
Misschien kunnen jullie die bollebozen
Nog wat goeds bijbrengen?
Ik heb gewoon zin in gezelligheid
Misschien geef ik wel een feestje
Met veel kaarsjes en fakkels
En iedereen mag komen!
Dan gaan we grillen op de barbecue
En marshmallows bij het alom aanwezige vuur houden
We zullen grapjes vertellen
Over al die brave mensen die in die
– Vreselijk saaie –
Hemel zijn
En we lachen ze uit, want wij zitten er warmpjes bij
En iedereen mag komen!
Neem al je vrienden mee
Ik heb er nu al zin in

De Duivel

One thought on “Brief van de Duivel

  1. Wie weet
    komen er egeltjes
    en stelvarkentjes
    dan heb je gratis prikkers
    En wat koetjes
    kipjes en zwijntjes
    voor de blokjes vlees
    Sla uit eigen tuin…
    belijk ik het te zuur?
    Handig voor de dressing

Reageer

