Ik laat me maar verrassen

Ik laat me maar verrassen
wat er gaat komen in mijn leven
waar ik mijn aandacht aan zal geven
wat ik straks, morgen of volgend jaar zal beleven

Ik laat me maar verrassen
wie ik ga ontmoeten
waarvoor ik zal gaan boeten
warme of koude voeten

Ik laat me maar verrassen
niet in alles, natuurlijk niet
want net als met je verjaardag
kan je alles wel beïnvloeden

Wat je doet, wie er komen
wat je eet, wat je zal dromen
maar nee, niet alles regel ik
ik laat me maar verrassen

Reageer

