Het allereerste berichtje van Datishet4anieke

Hoi allemaal!

Leuk dat jullie komen kijken op datishet4anieke!
(4=four, four=voor. Snap je ‘m?)
Hier vertel ik mijn verhaal en plaats ik gedachten en dingen waar ik echt geen antwoord op zou weten. Ook verhalen en gedichten zou je hier nog wel eens tegen kunnen komen!

One thought on “Het allereerste berichtje van Datishet4anieke

  1. Hoi Anieke,

    Ik ben zo vrij geweest al je werk te hebben gelezen.
    Ik vind het erg mooi geschreven.
    Ik houd niet van rijmende gedichten maar jij kan het op een hele mooi subtiele misschien soms zelfs op perongelijke wijze laten rijmen, op zo een manier dat het mij niet stoort.

    Dus voor iemand die mijn blog mooi echt prachtig vind.
    Heb ik eigenlijk geen andere woorden dan precies dezelfde terug.

    Bedankt voor je reactie.

Reageer

